Sider

Follow Litt foto og sånn

9/11/13

a light wind.


Forventet ærlig talt null respons på forrige innlegg, så jeg ble veldig overrasket når dere faktisk la igjen kommentarer under her! Takk for det.

Jeg har flyttet til Trondheim forresten. Nevnte visst ikke det. Uansett, her bor jeg i en alt for stor leilighet for kun én person og så ringer jeg pappa og klager på alt mulig når jeg kjeder meg. Good times. Det går som regel i: "ååh internett er så tregt! Jeg får magesår i øyet!!!!", og så sier pappa: "Du kan jo gå ut en tur da Sunniva." Og jeg bare: "....okei, internett er ikke SÅ tregt."

Uansett, loftet i dette gamle-men-oppussede huset er skikkelig creepy og uglypretty. Er nesten så man får en dødelig sykdom av å sitte på gulvet der oppe (som jeg måtte gjøre når jeg skulle ta dette bildet, har i grunn ikke for vane å gå opp dit og bare sitte på gulvet). Uansett. Creepy loft. Gammel stol.... see where I'm going with this? It had to happen.



a light wind


Har snart 1000 likes på facebook forresten. Det er jo i grunn ganske kult. Jeg kjenner ikke 1000 mennesker en gang. Altså, jeg kjenner jo knapt ti mennesker, men dere skjønner hva jeg mener. Hvis du vil kan du like siden min her.

7 comments:

  1. Det var utrolig kult bilde da :D Syns du skal trosse litt sykdom og utnytte det lofte ditt til å ta flere bilder :D

    ReplyDelete
  2. Åh det ser ut att vara en smått obehaglig/läskig vind. Påminner mig om serien Charmed och deras vind. Men väldigt stämningsfull och bra bild!

    ReplyDelete
  3. Digger bildet! Tipper det blir flere fotoprosjekter der ja :) du er så kreativ og flink!

    ReplyDelete
  4. Mother of..

    - Dritfett!

    Bruker du en ekstra fyll-blitz?

    ReplyDelete